Manisa Batı Kışla’da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında temsili askerlik töreni düzenlendi. Törende engelli bireyler yemin ederek askerlik heyecanı yaşadı. Özel bireyler askerlik heyecanını ve gururunu yaşarken, aileleri de duygu dolu anlara tanıklık etti. Program kapsamında gerçekleştirilen yemin töreni ve çeşitli etkinlikler katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi. Törene, Manisa Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Kuduret Gültaş ,İl Müdür Yardımcısı Bahar Ünlü ve Müdürlük personelleri katılım sağladı.







KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Ferdi Zeyrek vefatının birinci yıldönümünde anılacak
#Manisa Haberleri / 05 Haziran 2026
Manisa mayıs ayı ihracatı belli oldu
#Manisa Haberleri / 05 Haziran 2026
Yorumlar