Manisa Celal Bayar Üniversitesi Kula Meslek Yüksekokulu’nun mezuniyet töreninde gururlandırıcı bir başarı hikayesi yaşandı. Evli ve iki çocuk annesi Kezban Çapar, Mimari Restorasyon Bölümü’nden bölüm ve okul ikincisi olarak mezun oldu. Mezuniyet günü büyük sevinç yaşayan Çapar, gösterdiği azimle büyük takdir topladı. Çaparın mezuniyet töreninde oğlu Hâlim Efe'nin Kula Gençlik Efe Yaren Ekibi ile sergilediği gösteri ise izleyenlerden büyük beğeni topladı.

“Eşimin ve ailemin desteği bana güç verdi”
Eğitim gördüğü süre boyunca ailesinden büyük destek gördüğünü belirten Kezban Çapar, “Bu yola çıkarken en büyük amacım çocuklarıma eğitimin, azmin ve kararlılığın önemini gösterebilmek, onlara güzel bir örnek olabilmekti. Bu süreçte sevgisi eşimin ve ailemin desteği bana güç verdi. Aile hayatı ile eğitimimi birlikte yürütürken çok emek verdim, birçok zorluğun üstesinden geldim ve hedefimden vazgeçmedim. Bölüm ve okul ikincisi olarak mezun olmak benim için büyük bir gurur kaynağı oldu. Bu mutluluğu yaşarken, büyük oğlum Hâlim Efe'nin Kula Gençlik Efe Yaren Ekibi ile gecemizde sahne alıp Yaren gösterisi sergilemesi de benim için ayrı bir gurur ve sevinç oldu. Çocuklarımın başarılarına tanıklık etmek ve kendi eğitim yolculuğumu başarıyla tamamlamak, bu dönemi hayatımın en anlamlı ve unutulmaz dönemlerinden biri haline getirdi. Eğitim için emek veren herkesin, şartları ne olursa olsun hayallerinden vazgeçmemesi gerektiğine inanıyorum" dedi.
