Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri Başkan Dutlulu sel mağdurlarını yalnız bırakmadı

Başkan Dutlulu sel mağdurlarını yalnız bırakmadı

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte geçtiğimiz günlerde Salihli’de yaşanan sel felaketinden etkilenen vatandaşları ziyaret etti. Selden zarar gören vatandaşlara Büyükşehir Belediyesi tarafından 700 Bin TL nakdi yardım ve beyaz eşya desteğinde bulunuldu.

Başkan Dutlulu sel mağdurlarını yalnız bırakmadı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Manisa’nın Salihli ilçesinde geçtiğimiz hafta yoğun yağış nedeniyle sel felaketi yaşanmıştı. Yaşanan felaket sonrası Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu felaketten etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret etti. Vatandaşlarla tek tek görüşen Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu geçmiş olsun dileklerini ileterek zor günlerinde yanlarında olduklarını belirtti. Büyükşehir Belediyesi tarafından da selden zarar gören hanelere 700 Bin TL nakdi yardım ve beyaz eşya desteğinde bulunuldu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız