Manisa’nın Salihli ilçesinde geçtiğimiz hafta yoğun yağış nedeniyle sel felaketi yaşanmıştı. Yaşanan felaket sonrası Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu felaketten etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret etti. Vatandaşlarla tek tek görüşen Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu geçmiş olsun dileklerini ileterek zor günlerinde yanlarında olduklarını belirtti. Büyükşehir Belediyesi tarafından da selden zarar gören hanelere 700 Bin TL nakdi yardım ve beyaz eşya desteğinde bulunuldu.






