Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri Bayram sonrası Manisa otogarında yoğunluk!

Bayram sonrası Manisa otogarında yoğunluk!

Ülke genelinde 9 günlük bayram tatili sona erdi. Öğrencilerin Manisa'ya dönmesiyle birlikte Manisa Otobüs Terminali'nde yoğunluk oluştu.

Bayram sonrası Manisa otogarında yoğunluk!
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

 Bayram tatili için Manisa dışına giden Manisa Celal Bayar Üniversitesi’nde okuya öğrencileri tatilin ardından Manisa’ya geri döndü. Dönüşlerde otogarlarda yoğunluklar oluştu. Manisa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı, öğrencilerin ulaşımda her hangi bir sorun yaşamaması için ek seferler düzenledi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız