Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri MEHMET GÜZGÜLÜ VEFATININ 2. YILINDA ANILDI

MEHMET GÜZGÜLÜ VEFATININ 2. YILINDA ANILDI

Manisa’da Şehzadeler Belediyesi ve Manisa Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyeliği yapan merhum Mehmet Güzgülü vefatının 2. yılında anıldı. Düzenlenen lokma hayrına siyaset ve iş dünyası yoğun ilgi gösterdi. 22. Dönem Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç da hayra katıldı.

MEHMET GÜZGÜLÜ VEFATININ 2. YILINDA ANILDI
KAYNAK: CÜNEYT HASÇELİK
Okunma Süresi: 2 dk

Manisa siyasetinde uzun yıllar görev yapan MHP’li Manisa Büyükşehir Belediye Meclisi Grup Başkanvekili merhum Mehmet Güzgülü vefatının 2. yılında anıldı.  Mehmet Güzgülü anısına Hakkı İplikçi Parkı karşısında bulunan Mehmet Güzgülü Parkı önünde lokma hayrı gerçekleşti. Lokma hayrına 22. Dönem Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç, Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, MHP Manisa İl Başkanı Nurullah Savaş, Şehzadeler Belediye Başkan Yardımcısı Emre Halil Esenkaya, AK Parti Şehzadeler İlçe Başkanı Ahmet Nalband, AK Parti Yunusemre İlçe Başkanı İlkcan Durmaz, MHP Şehzadeler İlçe Başkanı Şener Özten, MHP Yunusemre İlçe Başkanı Bülent Kovancıoğlu, CHP Şehzadeler Belediye Meclisi Aleyna Nihan Akyürek, Deva Tıp Merkezi Müdürü Muammer Babuş, Türk Ocakları Manisa Şube Başkanı Dr. Ferdi Çiftçioğlu, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri katıldı. 


Merhum Mehmet Güzgülü’nün oğlu Aras Güzgülü, “Babamın vefatının seneyi devresinde düzenlediğimiz bu lokma hayrına katılan herkese Güzgülü ailesi olarak teşekkür ediyoruz. Ayrıca Rahmetli babamız Mehmet Güzgülü’nün adının parka verilmesi dolayısıyla büyük bir gurur ve mutluluk duyuyoruz. Başta Manisa Büyükşehir Belediyemiz ve Şehzadeler Belediyemiz olmak üzere emeği geçen, katkı sunan ve bu anlamlı vefayı gösteren herkese teşekkür ediyoruz” diye konuştu. 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız