Saruhanlı Ziraat Odası Başkanlığı tarafından Sarıkız Sulama Birliği’nin 2026 yılı Su Kullanım Hizmet Bedeli (SKHB) tarifesine ilişkin yaptığı başvuru kabul edildi. Yapılan başvuru ile 3. sulamada uygulanması planlanan 200 TL ilave ücret kaldırılırken, 4. sulamadan itibaren uygulanacak ilave ücreti 100 TL’ye düşürüldü. Saruhanlı Ziraat Odası Başkanı Aydoğan Okur, “Saruhanlı Ziraat Odası olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da üreticilerimizin hak ve menfaatlerini korumaya, sorunlarını ilgili mercilere iletmeye ve çözüm süreçlerini takip etmeye devam edeceğiz. Başvurumuzun değerlendirilerek Saruhanlı Ziraat Odamızın, üreticilerimizden gelen yoğun şikâyetler doğrultusunda Sarıkız Sulama Birliği’nin 2026 yılı Su Kullanım Hizmet Bedeli (SKHB) tarifesine ilişkin yaptığı başvurunun ilgili kurum tarafından değerlendirilmiş olması memnuniyet vericidir. Yapılan inceleme sonucunda, üreticilerimizin haklı talepleri dikkate alınarak 3. sulamada uygulanması planlanan 200 TL ilave ücretin kaldırılması ve 4. sulamadan itibaren uygulanacak ilave ücretin 100 TL’ye düşürülmesi olumlu bir gelişmedir. Saruhanlı Ziraat Odası olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da üreticilerimizin hak ve menfaatlerini korumaya, sorunlarını ilgili mercilere iletmeye ve çözüm süreçlerini takip etmeye devam edeceğiz. Başvurumuzun değerlendirilerek ücret tarifesinde revizyona gidilmesini sağlayan başta TZOB genel başkanımız Şemsi Bayraktar a ve bölgemizde bulunan milletvekillerine ilçe başkanımıza ve tüm yetkililere teşekkür ediyor, üreticilerimizin yararına olacak ilave düzenlemelerin de hayata geçirilmesini temenni ediyoruz” diye konuştu.


