Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri Saruhanlı Belediyesi'nden 9 camide aşure ikramı

Saruhanlı Belediyesi'nden 9 camide aşure ikramı

Saruhanlı Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe merkezindeki 9 camide cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.Paylaşma, dayanışma ve bereketin simgesi olan aşure ikramı kapsamında kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Saruhanlı Belediyesi'nden 9 camide aşure ikramı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Saruhanlı Kaymakamı Murat Acar ile Saruhanlı Belediye Başkanı Ekrem Cıllı da aşure kazanlarının başına geçerek vatandaşlara aşure ikram etti.Vatandaşlarla sohbet eden Cıllı, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli zamanlardan biri olduğunu belirtti.Toplumsal dayanışmayı yaşatmayı önemsediklerini ifade eden Cıllı, "Muharrem ayının manevi iklimini hemşehrilerimizle birlikte paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin." dedi.Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği program, yapılan duaların ardından sona erdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız