Manisa'nın Saruhanlı ilçesinde duygu dolu bir veda yemeği düzenlendi. İlçede 3 buçuk yıl boyunca başarıyla görev yapan ve son kararname ile Mardin’e atanan Murat Acar onuruna düzenlenen program, Saruhanlı Belediye Başkanı Ekrem Cıllı’nın ev sahipliğinde gerçekleşti. Programa ilçe protokolü ve davetliler katıldı.
Başkan Ekrem Cıllı, Kaymakam Acar ile görev süresi boyunca büyük bir uyum içerisinde çalıştıklarını belirtti. Başkan Cıllı;” Kaymakamımız Murat Acar'a Saruhanlı'mıza sunduğu hizmetler ve uyum içerisinde yürütülen çalışmalar dolayısıyla teşekkür ediyoruz. Yeni görev yerinde başarılar diliyoruz” ifadelerini kullandı.
Program, hizmetleri anısına Kaymakam Acar'a takdim edilen teşekkür plaketi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.







