Viyana temasları kapsamında çeşitli ziyaretlerde bulunan AK Parti Grup Başkanvekili ve Manisa Milletvekili Bahadır Yenişehirlioğlu, Viyana Aksaraylılar Derneği tarafından düzenlenen Kültür Festivali’nde gurbetçi vatandaşlarla bir araya geldi. Festivalde Aksaray’a özgü “Aksaray sıkması” yapımına da eşlik eden Yenişehirlioğlu, vatandaşlarla samimi anlar yaşadı. Yenişehirlioğlu, “Viyana büyükelçimiz Dr.Gürsel Dönmez ,Uluslararası Demokratlar Birliği (UID) Genel Sekreteri Osman Gökalp ve UID Viyana Bölge Başkanı Mahmut Koç ile birlikte Aksaraylı kardeşlerimizle bir aradaydık. Hasretlerin yerini muhabbetin, mesafelerin yerini samimiyetin aldığı bu buluşma bizlere bir kez daha gönül bağlarımızın en büyük gücümüz olduğunu hatırlatmıştır. Kardeşlik, birlik ve beraberlik ruhunu en güçlü şekilde hissettiğimiz bu buluşma, bizlere dayanışmanın ne kadar kıymetli olduğunu bir kez daha gösterdi. Aynı yürekte buluşmanın, aynı değerler etrafında kenetlenmenin verdiği güçle, geleceği umutla inşa ediyoruz. Rabb’im kardeşliğimizi daim eylesin.”ifadelerini kullandı.





