AK Parti Grup Başkanvekili ve Manisa Milletvekili Bahadır Yenişehirlioğlu, Soma Faciasının 12. Yıldönümü vesilesiyle yaptığı açıklamada, yaşanan acının hâlâ ilk günkü tazeliğini koruduğunu söyledi. Partisi adına TBMM Genel Kurulunda söz alan Yenişehirlioğlu, “Bu elim kazada yitirdiğimiz 301 madenci kardeşimizi rahmet ve minnetle yad ediyoruz. Bu büyük acı, sadece bölgemizin değil tüm Türkiye’nin ortak yası olmuştur. Bu vesileyle yerin yüzlerce metre altında büyük özveriyle rızkını arayan tüm madenci kardeşlerimize sağlık ve kolaylık diliyorum. Emekçi kardeşlerimizin cün güvenliği her türlü ticari kaygının üzerindedir” dedi.
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Ferdi Zeyrek vefatının birinci yıldönümünde anılacak
#Manisa Haberleri / 05 Haziran 2026
Manisa mayıs ayı ihracatı belli oldu
#Manisa Haberleri / 05 Haziran 2026
Yorumlar