Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Akhisar’da düzenlenen aylık basın toplantısında basın mensupları ile bir araya geldi.
Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Başkan Dutlulu, su fiyatlarındaki eleştirilere yönelik verdiği cevapta şu ifadeleri kullandı: “Şehir merkezlerinde yaz aylarında susuzluk yaşamamak istiyoruz. Kuyularımızı açacağız. Merkezde alternatif su depoları oluşturacağız. Bu çalışma Muradiye ile entegre olacak. Başka illerin yaptığı gibi su kesintisi yaşamamak için elimizden geleni yapacağız. Manisa’daki barajların doluluk oranı yüzde 1 buçuk. Geçen sene yüzde 3’dü. Bu konu en önemli önceliğimiz. Su faturaları yüksek diyorlar. Suyun 75 lira maliyeti var ve biz de vatandaşa 35 liraya satıyoruz.” dedi.
KAYNAK: YUSUF BÖYÜK
Okunma Süresi: 1 dk
Manisalı çiftçinin başarısı globalde örnek gösterildi
#Manisa Haberleri / 22 Haziran 2026
Boşandıktan sonra evine dönüp babasının kurbanı olmuştu! Cani baba tutuklandı
#Manisa Haberleri / 22 Haziran 2026
Yorumlar