Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri Bülent Arınç’tan Emniyet Müdürü Karayel’e hayırlı olsun ziyareti

Bülent Arınç’tan Emniyet Müdürü Karayel’e hayırlı olsun ziyareti

22. Dönem Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç ve Anemon Otelleri Onursal Başkanı İsmail Akçura, Manisa İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel’i makamında ziyaret etti. Ziyarette Müdür Karayel’e görevinde başarılar dilenirken Manisa’da gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu.

Bülent Arınç’tan Emniyet Müdürü Karayel’e hayırlı olsun ziyareti
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Manisa İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel 22. Dönem Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç ve Anemon Otelleri Onursal Başkanı İsmail Akçura’yı makamında ağırladı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Müdür Karayel’e yeni görevinde başarılar dilenirken Manisa’nın daha güvenli ve yaşanabilir bir şehir olması adına sürdürülen çalışmalar üzerine görüş alışverişi yapıldı.  Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla misafirlerine teşekkür ederken, kamu düzeninin ve vatandaşların huzurunun sağlanması için tüm ekip arkadaşlarıyla birlikte yoğun mesaiye devam ettiklerini belirtti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız