Manisa İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel 22. Dönem Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç ve Anemon Otelleri Onursal Başkanı İsmail Akçura’yı makamında ağırladı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Müdür Karayel’e yeni görevinde başarılar dilenirken Manisa’nın daha güvenli ve yaşanabilir bir şehir olması adına sürdürülen çalışmalar üzerine görüş alışverişi yapıldı. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla misafirlerine teşekkür ederken, kamu düzeninin ve vatandaşların huzurunun sağlanması için tüm ekip arkadaşlarıyla birlikte yoğun mesaiye devam ettiklerini belirtti.



