Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri İl Müdürü Kuduret Gültaş çocuklarla sahur yaptı

İl Müdürü Kuduret Gültaş çocuklarla sahur yaptı

Manisa Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Kuduret Gültaş çocuk evine anlamlı ziyarette bulundu. Çocuklarla bir araya gelen Gültaş , çocuklarla sahur yaptı.

İl Müdürü Kuduret Gültaş çocuklarla sahur yaptı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Manisa Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Kuduret Gültaş çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. İl Müdürü Gültaş, ramazan ayı dolayısıyla Manisa’nın Yunusemre ilçesinde hizmet veren çocuk evini sahur vaktinde ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyarette çocuklarla bir araya gelen İl Müdürü Gültaş, çocukların talep ve ihtiyaçlarını dinleyerek sohbet etti. Ramazan ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilen sahur programında birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda Gültaş, çocuklarla birlikte sahur yaptı.

 

 

 

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız