Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri Manisa Barosundan Gazeteciler Cemiyetine ziyaret

Manisa Barosundan Gazeteciler Cemiyetine ziyaret

Manisa Barosu Başkanı Sevgi Başak Yeşil ve beraberindeki heyet, Manisa Gazeteciler Cemiyeti’ni kuruluş yıldönümü dolayısıyla ziyaret etti.

Manisa Barosundan Gazeteciler Cemiyetine ziyaret
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Gerçekleşen ziyarette, Manisa Barosu Başkanı Yeşil, cemiyet yönetimi ve basın mensuplarıyla bir araya gelerek kuruluş yıldönümünü kutladı. Ziyarette basın ve hukuk camiası arasındaki iş birliği ile basın hukukunun önemi vurgulanırken, basın ve ifade özgürlüğü hakkının demokratik toplumların vazgeçilmez unsurları olduğuna dikkat çekildi. Ziyaret sonunda Manisa Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Önder Aydın ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, nazik ziyaretleri dolayısıyla Manisa Barosu heyetine teşekkür etti. Ziyaret, hatıra fotoğrafının çekilmesi ile son buldu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız