Elazığ’ın merkeze bağlı Kumla köyünde bir vatandaş, dev bir çekirge fark etti. İlk defa böyle bir çekirge gören vatandaş, internetten yaptığı araştırmada çekirgenin tarıma zararlı böcekleri yiyerek beslenen etçil bir tür olduğunu öğrendi. Çekirgenin zararlı olmadığını öğrenen vatandaş, çekirgeyi cep telefonu ile görüntüledikten sonra tekrar doğal ortamına bıraktı.
KAYNAK: İHA
Okunma Süresi: 1 dk
Malatya'da korkutan deprem!
#Çevre / 20 Mayıs 2026
O ilde 15 mahalle ve 7 köy bakın neden boşaltılıyor
#Çevre / 19 Mayıs 2026
Yorumlar