Olay, 21 Haziran'da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşandı. İddiaya göre, K.T. (49) isimli şahıs, bina önünde belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attı. Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.
Belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.
KAYNAK: İHA
Okunma Süresi: 1 dk
GÖRDES’E EĞİTİM YATIRIMINI BAHADIR YENİŞEHİRLİOĞLU DUYURDU
#Manisa Haberleri / 24 Haziran 2026
İL Müdürü Öztürk’ten Balkan İkincisi Nazife Tuncel’e Tebrik
#Manisa Haberleri / 24 Haziran 2026
Yorumlar