Manisa Manşet Gazetesi Manisa Haberleri Manisa'da köpeğe ve güvenliğe saldırı!

Manisa'da köpeğe ve güvenliğe saldırı!

Manisa'nın Salihli ilçesinde belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklandı.

Manisa'da köpeğe ve güvenliğe saldırı!
KAYNAK: İHA
Okunma Süresi: 1 dk

Olay, 21 Haziran'da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşandı. İddiaya göre, K.T. (49) isimli şahıs, bina önünde belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attı. Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.
Belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız