Saruhanlı Belediyesi Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirilen etkinlikte, 200 öğrenciden oluşan 10 ekip sahne aldı. Öğrenciler, Zeybek, Karadeniz, İç Anadolu (Kaşık) ve Fethiye yörelerine ait toplam 10 halk oyunu gösterisini başarıyla sergiledi. Kültürel mirasın yaşatılmasına katkı sunan gösteriler, izleyicilerden büyük alkış aldı.Programa, Saruhanlı Kaymakamı Murat Acar, Belediye Başkanı Ekrem Cıllı, Belediye Başkan Yardımcısı Haşim Yener Bilir, belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Kültürel mirasımızı yaşatmak hepimizin sorumluluğu
Programda konuşan Belediye Başkanı Ekrem Cıllı, halk oyunlarının milli kültürün en önemli değerlerinden biri olduğunu belirterek şunları söyledi:"Geçmişten bugüne taşınan kültürel mirasımızı yaşatmak ve gelecek nesillere aktarmak hepimizin ortak sorumluluğudur. Bu şenlik sayesinde çocuklarımız hem kültürlerini öğreniyor hem de birlik ve beraberlik ruhunu yaşayarak geleceğe taşıyor. Emeği geçen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze, Halk Oyunları Eğitmenimiz Mehmet Aydın Kırkaya'ya, öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum."Şenlik sonunda Kaymakam Acar ve Başkan Cıllı, Halk Oyunları Eğitmeni Mehmet Aydın Kırkaya'ya katkılarından dolayı çiçek takdim etti.Etkinlik, öğrencilere dondurma ikram edilmesi ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.






